środa, 30 marca 2016

Das ist Deutsch! 1- sprawdziany

Hejka! Tym razem znalazłam w internecie spakowane, sprawdziany "Das ist Deutsch!" dla klasy 1. Jakość ich jest przeciętna, ale na pewno da się je rozczytać. Testy "Das ist Deutsch" nie mają niestety klucza. Jeśli ktoś tak bardzo szuka odpowiedzi do "Das ist Deutsch", to podobno gdzieś na zadane.pl można je znaleźć. Mi niestety się to nie udało. W paczuszce znajdziecie:
1. Sprawdzian "Das ist Deutsch"- Kapitel 1- Leute um mich herum
2. Sprawdzian "Das ist Deutsch"- Kapitel 2- Pflicht und Vergnügen
3. Sprawdzian "Das ist Deutsch"- Kapitel 3- Gesundheit über alles!
4. Sprawdzian "Das ist Deutsch"- Kapitel 4- Sport? Na, klar!
 
Uwaga: Dodatkowo w paczce są odpowiedzi do ćwiczeń "Das ist Deutsch"


 Link do testów:
http://adf.ly/1Yj3qE


2 komentarze:

  1. Pobrałam dla ćwiczeń xD. Te odpowiedzi, to zwykły skan przez kogoś uzupełnionych. Pismo nie najgorsze, da radę rozczytać. Sprawdziany są ok, ale bez klucza to trochę roboty jest. Szukałam odpowiedzi na zadane.pl i nie znalazłam, jakby ktoś miał, to niech wrzuci linka. Z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń