wtorek, 9 lutego 2016

Wielki powrót!

Witajcie po przerwie, trochę mnie tutaj nie było, pojawił się spory bałagan, linki poznikały, ale już powoli wszystko porządkuję :) Będę starała się od dzisiaj umieszczać systematycznie nowe wpisy. Wiele osób pytało się mnie, czemu takie a nie inne linki, czemu muszą podawać nr telefonu itp itd...Dzięki Waszym pobraniom , wpadło mi 30zł, co to daje? A no to, że właśnie dzisiaj mogę kupić Acha Neu nową podstawę, której nigdzie nie mogłam zdobyć. Postaram się ją zaraz wrzucić ^^ Tak więc póki co, tyle, ile wpadnie mi z Waszych pobrań, idzie na nowe sprawdziany. Zachęcam do pisania w komentarzach Waszych opinii oraz zgłaszania błędów.







2 komentarze:

  1. No nareszcie coś się ruszyło, oby tak dalej xD. Sprawdziany, c są na stronie stają się powoli nie aktualne

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj, tylko dodawaj systematycznie ^^ Czekam z niecierpliwoscia na niemiecki, o którym rozmawiałysmu

    OdpowiedzUsuń